Szukając dobrej jakości kosmetyków, to niemal pewne, że natkniemy się na jakąś linię sygnowaną znaną twarzą świata mody, sceny lub ekranu. Kosmetyki ładnych, dobrze znanych twarzy, reklamujące produkt, są bardzo kuszące – zwłaszcza jeśli jest to celebryta – ale czy zawsze są warte swojej ceny?
Linie kosmetyków celebrytów do pielęgnacji skóry, cieszą się dużym zainteresowaniem. I podobnie jak w innych kosmetykach, pod względem jakości, jedne są warte swojej cenny inne nie. Pierwszą rzeczą, na którą trzeba zwrócić uwagę, jest lista składników. Składniki są tym, co tworzy lub psuje produkt. Jeśli chodzi o makijaż, oznacza to również znalezienie produktów, które zapewniają efekt kolorystyczny i formułę. Wybraliśmy sześć według nas najlepszych kosmetyków stworzonych przez gwiazdy i celebrytki, które są warte swojej ceny.
W tym artykule
1. Fenty Beauty Rihanna
Kiedy Rihanna założyła swoją linię podkładów do twarzy w 2017 roku, niemal od razu stała się jedną z największych ofert, jakie kiedykolwiek widziała branża kosmetyczna, dzięki szerokiej gamie odcieni. Kiedy wszystkie inne marki oferowały maksymalnie od 10 do 15 odcieni, Rihanna stwierdziła, że można to zrobić lepiej. I tak się stało. Do oferty Fenty Beauty trafiło aż 40 odcieni podkładów (obecnie rozszerzone do 50). Wraz z kultowymi ulubieńcami makijażu, takimi jak Pro Filt’r Soft Matte Longwear Foundation i Match Stix Contour Skinstick. Rihanna rozszerzyła swoją kolekcję kosmetyczną o produkty do pielęgnacji skóry i zapachy.
2. Rhode Skin Hailey Bieber
Kosmetyki do pielęgnacji skóry Rhode Hailey Bieber są trudne do zdobycia – często wyprzedane. Wysoce wyselekcjonowana linia obejmuje trzy produkty („glazurujące” serum, krem nawilżający i balsam do ust). Celem tej skromnej, ale przemyślanej linii kosmetyków, jest uproszczenie codziennej rutyny i nadanie zdrowej, błyszczącej estetyki.
Rhode Hailey Bieber to odpowiedź na skinimalizm dla codziennych produktów bazowych, których celem jest wspieranie bariery skórnej. Wraz z minimalistycznym opakowaniem zawarte w nim formuły mają uprościć rutynową pielęgnację skóry. Opracowane z myślą o wszystkich rodzajach skóry, kosmetyki Rhode Hailey Bieber, nie zatykają porów, nie podrażniają i nie uczulają. Produkty zawierają sprawdzone dobroczynne składniki. W tym peptydy, niacynamid i masło shea.
3. Flower Beauty Drew Barrymore
Kolekcja do makijażu Drew Barrymore, Flower Beauty, została wprowadzona na rynek w 2013 roku i od tego czasu rośnie w siłę. Barrymore nie tylko była jedną z celebrytek, która zadebiutowała z marką kosmetyczną, ale produkty nadal wyróżniają się w morzu kosmetyków kolorowych, dzięki skutecznym formułom i przystępnym cenom.
4. Rare Beauty Selena Gomez
Kiedy Selena Gomez założyła Rare Beauty jesienią 2020 roku, powiedziała, że jej celem jest kwestionowanie istniejących norm piękna, inspirowanie pozytywnych rozmów na temat samoakceptacji i wspieranie dialogu na temat zdrowia psychicznego. Aktorka była bardzo szczera w kwestii swojego ciała, mówiąc: „Jestem doskonała taka, jaka jestem”.
Linia kosmetyków w 100% odpowiada językowi dobrego samopoczucia i zyskała wierne grono miłośników piękna. Rare Beauty Soft Pinch Liquid Blush, stał się praktycznie kultowym ulubieńcem. Linię w tym roku uzupełnia nowość. Koloryzujący olejek do ust The Soft Pinch Lip Oil, który tuż po premierze wyprzedał się błyskawicznie.
5. Honest Beauty Jessika Alba
Jessica Alba była kolejną celebrytką na wczesnym etapie tworzenia marek kosmetycznych gwiazd. Jej linia produktów została założona ponad dekadę temu w 2011 roku. Od tego czasu stała się popularną marką dostępną w popularnych drogeriach. Marka rozszerzyła się nawet na branże niezwiązane z urodą, takie jak środki czystości, produkty dla dzieci, a nawet suplementy.
Jednym z najlepiej sprzedających się produktów tej marki jest Hydrogel Cream. Jest to lekki krem nawilżający, który łączy w sobie jojobę, skwalan i kwas hialuronowy w celu ujędrnienia, nawilżenia i zmiękczenia skóry. Kolejną obowiązkowym kosmetykiem jest Tinted Lip Balm, który występuje w siedmiu odcieniach i nadaje ustom soczysty, błyszczący kolor.
6. The Outset Scarlett Johansson
The Outset to nowa marka kosmetyków stworzonych przez celebrytów ze Scarlett Johannson na czele. Linia pojawiła się wraz z napływem innych marek założonych przez celebrytów, ale wzniosła się ponad nią dzięki uproszczonym, roślinnym formułom, których celem jest wzmocnienie bariery skórnej. Od debiutu w marcu 2022 roku, dziewięcioczęściowa linia produktów, zyskała aprobatę redaktorów zajmujących się kosmetyką i guru pielęgnacji skóry.
Johansson nadała priorytet tworzeniu skutecznej, dermatologiczne i klinicznie przetestowanej formuły. Zbudowana wokół etosu „świadomej czystości”, linia koncentruje się na składnikach, które są powszechnie korzystne i bezpieczne dla wszystkich rodzajów skóry. Produkty nie zawierają alergenów glutenu i orzechów oraz są niekomedogenne, bezzapachowe, wegańskie i wolne od okrucieństwa.