Marka modowa Ciary zmienia przemysł modowy

Ciara styl moda 2023

Kiedy Ciara postanowiła dodać projektowanie mody do swojej długiej listy tytułów i osiągnięć, nie chodziło o budowanie własnej marki, a o stworzenie czegoś, co mogłoby prowadzić do bardziej zrównoważonego przemysłu modowego. Dla niej The House of LR&C Fashion – który obejmuje jej damską markę LITA, markę jej męża Russella Wilsona Good Man Brand oraz neutralną pod względem płci linię Human Kind – jest misją.

Demokratyzacja mody

Chcieliśmy przyjąć inne podejście. Rozmawialiśmy o demokratyzacji mody… Wiedzieliśmy, że naszą misją jest wywieranie wpływu na ludzi. Zaczynając od nazwy „Miłość, szacunek i troska”. To są dla nas bardzo, bardzo ważne słowa” – wyjaśniła Ciara, dodając, że ona i Wilson wymyślili to razem. Piosenkarka spotkała się również z ONZ, aby omówić, w jaki sposób jej marka umieści zrównoważony rozwój u podstaw swojej działalności. Czym więc wyróżnia się marka modowa Ciary na tle innych?

ciara moda marka

Firma posiada certyfikat B-Corp, co oznacza, że ​​spełnia surowe standardy przejrzystości i odpowiedzialności w zakresie działań społecznych i środowiskowych. Mają kodeks postępowania dla swoich producentów i współpracują z kilkoma różnymi partnerami audytorskimi. Pracują nad małymi kolekcjami, używając materiałów takich jak bawełna organiczna i wełna z recyklingu. Zachęcają swoich klientów do inwestowania w długowieczne produkty. Przekazują również 3% zysków swojej Fundacji Why Not You. Jest to organizacja non-profit, zajmująca się edukacją, zdrowiem dzieci, walką z ubóstwem i wzmacnianiem pozycji zmarginalizowanej młodzieży.

Marka modowa Ciary zwraca uwagę na problem branży modowej

Hayes, CSO House of LR+C, wyjaśnił, że ponieważ marka rozpoczęła działalność w 2020 r. w szczytowym momencie wybuchu epidemii COVID-19, w rzeczywistości pozwoliła im poświęcić trochę czasu na znalezienie odpowiednich partnerów do osiągnięcia tych celów. Jeśli chodzi o marketing, Shiplett powiedział, że uczciwa komunikacja jest również częścią misji zrównoważonego rozwoju.

ciara marka modowa

Ciara przyznała, że ​​rozwiązywanie problemów mody, związanych z nieuczciwymi praktykami pracowniczymi, marnotrawstwem i poleganiem na toksycznych materiałach, zawsze było jednym z jej celów. Wszystko, co znałam, to moda. W ten sposób wyrażałam siebie w moim świecie i tym, co robię. Chodzi o wygląd. Nie myślisz o tych innych rzeczach – powiedziała.

Jedno jest pewne: moda to skomplikowany biznes i chociaż jest jedną z najwspanialszych form ekspresji, jest także przyczyną wielu problemów środowiskowych i społecznych. I to jest coś, czego marki nie mogą dłużej ignorować.

Dołącz do nas lub napisz