torby 2023 modne trendy
torby 2023 modne trendy

Kultowa paryska torebka Longchamp stała się wirusowym trendem

Jeśli jest rzecz, którą dzieciaki na TikToku uwielbiają, to branie marek, które milenialsi znają od wieków i zachowywanie się tak, jakby właśnie odkryli najgorętszą nową rzecz, jakiej nikt wcześniej nie widział. Jest w tym pewien urok, wywołujący uśmiech na twarzach osób, które już to przeżyły. Tak właśnie poczuliśmy się, kiedy zobaczyliśmy kolejna obsesję młodzieży na punkcie torebek, które uważają, że pierwsi umieścili na mapie mody. Mowa o paryskiej, kultowej marce Longchamp, która była obiektem pożądania wielu nastolatek w latach 80.-90. Ale dlaczego właściwie Longchamp ponownie znalazł się w centrum uwagi?

Popularność toreb Longchamp

Dla wielu z nas obsesja na punkcie Longchamp zaczęła się już w szkole średniej lub na studiach. Najfajniejsze z fajnych dziewczyn zamieniły swoje plecaki na torby Le Pliage we wszystkich kolorach pod słońcem. Wypełnienie ich podręcznikami mogło nie być praktyczne. Widok jednak czarnej torby Le Pliage z czarną rączką i całkowicie czarnym osprzętem, powodował omdlenie.

Trzeba jednak przyznać, że kultowa torebka mogłaby nie być na naszym radarze jako podstawa lata 2023, gdyby pokolenie Z nie było tak zafiksowane na stylu młodszej siostry Le Pliage, Le Pliage Pouch. Modni TikTokerzy, którzy potrzebowali nowej mini-torebki, przekształcili ją w element sezonu It. Dodali do niej nawet paski i łańcuszki, żeby podnieść ją do stylu crossbody lub na ramię. Tak po prostu, torby Le Pliage znów stały się „fajne” w oczach influencerów i kupujących.

Dlaczego torba Longchamp znów stała się moda?

Oczywiście niektórzy będą argumentować, że głupotą jest ponowne ogłaszanie Longchampa hitem. Wielu przecież uważa, że nigdy nie było „out”. Rzeczywiście, my również nie uważamy, żeby Longchamp kiedykolwiek wyszedł z mody w Europie. Wydaje się, że Europejczycy zawsze wiedzą, co najlepsze i się tego trzymają. Ale…

Marka właśnie odnotowała 28% wzrost średnich tygodniowych wyszukiwań w porównaniu z tym samym okresem w zeszłym roku. Ten renesans Le Pliage jest niewątpliwie tym, co sprawiło, że Longchamp wrócił na listę zakupową. Wygląda na to, że młodsze pokolenie pogodziło się z faktem, że nie mogą (i na pewno nie powinni) wydawać pieniędzy na każdy luksusowy element trendu, w którym się zakochują. Bez względu na to, jak bardzo staje się to wirusowe.

Uwielbiamy szeroką gamę ponadczasowych stylów i opcji kolorystycznych oferowanych przez Longchamp za niewygórowaną cenę. Torba Longchamp odzwierciedla aktualny sprzeciw do kultury snobistycznej. Ma modną sylwetkę, służy temu samemu celowi, co inne torby i nadal jest bardziej luksusowa niż typowa płócienna torba. Longchamp odzyskuje więc swój status IT, bezbłędnie dostarczając to, czego pragną dzisiejsi konsumenci. Idealne połączenie statusu, stylu, jakości i dostępności, które przemawia do różnych grup wiekowych.

Dołącz do nas lub napisz