Prada najgorętszą marką świata, Balenciaga ostro w dół – ranking Lyst

Prada kampania 2023
Prada kampania 2023

Według raportu Lyst Index, który kwartalnie przedstawia najbardziej pożądane marki i produkty branży modowej, Prada odnotowała największe zainteresowanie marką na świecie w czwartym kwartale 2022 roku. Prada zastąpiła Gucci na pierwszym miejscu w ostatnim kwartale, tuż za Moncler, Miu Miu i Valentino.

Moncler do góry, Balenciaga ostro w dół

Według danych Lyst, liczba wyszukiwań produktów Prady wzrosła o 37% między październikiem a grudniem. Najpopularniejszymi produktami były buty Prada. Moncler odnotował 76 % wzrost wyszukiwań w miesiącach wakacyjnych, awansując z czternastej pozycji na imponujące trzecie miejsce. Bottega Veneta i Loewe odnotowały znaczne skoki, odpowiednio na szóstą i siódmą pozycję. Dior zajął ósme miejsce w rankingu, przed Dolce & Gabbana i Saint Laurent. Po oskarżeniach o wykorzystywanie dzieci, Balenciaga spadła o siedem miejsc na 11. miejsce. Marka po raz pierwszy w historii, znalazła się poza pierwszą dziesiątką od czasu utworzenia Lyst Index pięć lat temu.

Patrząc w dół listy, Nike i Versace zajęły 12. i 13. miejsce, a następnie Fendi, Louis Vuitton i Diesel. Ugg, wchodząc na listę po raz pierwszy, zajął 17. miejsce, przed Burberry, Coachem i Jacquemusem.

Dołącz do nas lub napisz