Prada odsłania dziewiąty projekt kolekcji Timecapsule NFT. Premiera odbędzie się 2 lutego. Timecapsule NFT rozszerza zasięg Prady na społeczność Web3, oferując ich posiadaczom wyjątkowe wrażenia. Najnowszy token NFT jest 38 numerem w kolekcji Timecapsule. To druga z trzyczęściowej serii koszul ze specjalnymi nadrukami autorstwa włoskiego fotografa Enzo Ragazziniego z jego archiwum z lat 70.
Premierową koszulkę, zatytułowaną “Interferenza ottica art print by Enzo Regazzini 1975”, zaprojektowano na bazie projektu wykonanego przez Enzo techniką interferencji optycznej. Twórca do jego wykonania użył urządzeń mechanicznych własnego wynalazku (obrotowa płaszczyzna dla okrągłych wzorów i obrotowy bęben dla wzorów poziomych). Ta praca została zdigitalizowana w 2017 roku.
Do każdej koszuli, dołączono unikalny NFT, który zaprasza do ekskluzywnej społeczności Prady Crypted NFT. W ramach dziewiątej odsłony, Prada rozszerza również swoją społeczność Web3, o tych, którzy kupili Timecapsule, przed rozpoczęciem inicjatywy NFT (w czerwcu 2022 r). Kampanię uruchomiono po raz pierwszy w grudniu 2019 r. Posiadacze kolekcji Timecapsule mogą teraz uzupełnić projekt o własne Timecapsule NFT, zsynchronizowane, z istniejącym produktem fizycznym.
Prada daje zakulisowe możliwości członkom Discord „Prada Crypted”. W ramach społeczności, jednego posiadacza Prada Timecapsule NFT, zaproszono do Mediolanu na ekskluzywne doświadczenie Prady oraz pokaz mody Prady menswear jesień/zima 2023.
Kolejny szansa dla posiadaczy NFT Prady, pojawi się, podczas nadchodzącego pokazu mody damskiej Prada jesień/zima 2023, który odbędzie się 23 lutego.