Fani Netflix i Lacoste mają powody do radości, ponieważ obie marki przygotowały dla nich niespodziankę w postaci wyjątkowej kolekcji. Lina odzieży wydana przez Netflix i Lacoste ma na celu uczczenie wyjątkowych światów ulubionych seriali, takich jak “Stranger Things”, “Bridgerton”, Lupin, “Dom z papieru”, “Wiedźmin”, “Sex Education” i inne.
Od 12 kwietnia kultowe ubrania Lacoste będą miały nowy wygląd. Ta neutralna pod względem płci kolekcja zaskoczy fanów przygód, romansów, dramatów dla nastolatków i beletrystyki. Wierni swojej wizji świata, Lacoste i Netflix, przemawiają do wszystkich pokoleń i gustów.
Jesteśmy podekscytowani tą współpracą, która doprowadziła do wyjątkowego spotkania między naszymi dwoma światami i naszymi organizacjami, które koncentrują się na kreatywności, innowacjach i know-how, łącząc różne społeczności. Powiedziała Catherine Splindler, zastępca dyrektora Lacoste.
Wierzymy, że produkty mogą być potężnym medium do opowiadania historii. Współpraca z Lacoste zapewnia wyjątkową okazję do połączenia świata mody i rozrywki. Ta kolekcja to wciągający i kreatywny sposób, w jaki fani mogą wyrazić swoją miłość do naszych historii i postaci. Josh Simon, wiceprezes ds. produktów konsumenckich w Netflix.
Kolekcja ikony – Lacoste x Netflix
Koszulki polo, czapki, bluzy i dresy są częścią nowej kolekcji, która zawiera mieszankę odzieży sportowej i modowej. Kultowy krokodyl Lacoste można znaleźć na każdym ubraniu z kolekcji, przebrany za stroje postaci z Netflixa. Inne elementy są ozdobione nadrukiem z ukrytymi krokodylami na przemian z logo Netflix. W ramach współpracy powstały również filmy, przedstawiające krokodyla w świecie, który łączy wszechświat Lacoste z różnymi programami Netflix. Kolekcja, daje fanom szansę połączenia miłości do ulubionych programów i ulubionej marki odzieży z ich osobistym stylem.
Kolekcja Lacoste x Netflix jest już dostępna w wybranych sklepach Lacoste, na Lacoste.com lub na Netflix.shop.